CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

12.5.11

Taze Cicekler

Su siralar carsida, pazarda heryerde karsima taze cicekler cikiyor. Dayanamayip gordugum her cicegi alip eve getirdigim icin vazoya olan ihtiyacim da artiyor. En son harika kokan erguvanlari getirdim eve;)

Evdeki vazo sayisi yetmeyince internetten siparis icin vazolara bakarken karsima cikan alternatif modelleri sizinle paylasmak istedim. Umarim begenirsiniz.

Ikea sade ve klasik vazo sevenler icin butcenizi sarsmayacak secenekler sunuyor. Ayrica sol alttaki teneke kutuyu da cok sevdim. Cocuklugumun gectigi bahceli evimizde babaannemin Vita kutularinda yetistirdigi sardunyalari hatirlatti bana.

Benim favorim ortadaki kesekagidi seklinde olan vazolar. Geri donusume onem veren cevreci arkadaslar icin esprili ve ideal bir secim;)

No comments: