CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

24.5.11

Salılar Sallanmasın! Listesi (4)

Yeni baslayan haftayi verimli gecirmemiz icin her hafta hazirladigim minik tavsiyeler listesine bu hafta da devam ediyoruz.

Blogu ilk kez okuyanlar icin kucuk bir hatirlatma:
Hepimizin zaman zaman ertelediği, bir türlü fırsat yaratıp başlayamadığı şeyler olmuştur. Uzun bir aradan sonra diyete veya spora tekrar başlamayı hep önümüzdeki pazartesi gününe bırakmamız gibi `Salı Sallanır` diyerek bir sonraki haftaya itelediğimiz ama sonra da unutup asla geri dönmediğiz şeylerden bahsediyorum. Listenin amaci tembellikten surekli erteledigimiz veya usendigimiz  icin bir turlu baslayamadigimiz aktivitelerin sayisini azaltmak, yeni seyler denemek.

Çünkü ben artık `Salılar Sallanmasın!` istiyorum;)

Ne Kullansak?

Cevre dostu bez cantalar hayatimiza gireli uzun zaman oluyor. Ben ozellikle pazar ve market alisverisinde bez cantalari tercih ediyorum. Hem tasimasi daha rahat, hem de plastik posetler gibi dogaya zarar vermiyor.

Eger halen plastik poset kullanmaya devam ediyorsaniz, bu hafta bir degisiklik yapin ve bez canta kullanmaya baslayin. Hemen hemen butun marketlerde bez cantalar satiliyor. Ama daha renkli esprili bir model ariyorsaniz, sizin icin sectiklerime mutlaka bir goz atin derim;)

Tote bag
$34 - neimanmarcus.com




Asagidaki modelleri ise cicek pazarina alisverise giderken kullanabilirsiniz. Rengarenk cicekler icin renkli ve esprili modeller ideal;)


Harajuku Lovers tote handbag
$32 - karmaloop.com

Canvas tote bag
$24 - fredflare.com

Lulu Guinness canvas tote bag
125 GBP - coggles.com



Ne Alsak?

Ben tatillerde hersey dahil sistemiyle calisan, cok yildizli ama hepsi birbirinin ayni otelleri sevmiyorum. Bu tarz oteller bana sanki kisiliksizmis gibi geliyor. Minik, butik otelleri ozgun olmalari nedeniyle daha cok tercih ediyorum. Turkiye`de gecirdigimiz yaz tatillerinde kaldigimiz otelleri hep Kucuk Oteller Kitabi`ndan sectik. Ve cok memnun kaldik. 

Kucuk Oteller kitabinin guncellenmis 2011 baskisi cikmis, aldiniz mi? Henuz yaz planlariniz kesinlesmediyse hemen bir goz atin derim.

Boyut Yayinlarindan cikan kitabi internetten de siparis edebilirsiniz.

Kaynak: www.boyutstore.com

Renkli haftalar diliyorum.

Salılar Sallanmasın!


No comments: