CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

2.5.11

Pazartesi Sendromu Tedavisi



Hafta sonu ne kadar cabuk gecti degil mi? 

Yine bir is gunu, yazilmasi gereken raporlar, monoton toplantilar ve bir suru zorunluk bizi bekliyor. Hosgeldin Pazartesi Sendromu:( 

Hayati boyunca pazartesi sendromundan cok cekmis biri olarak, bundan boyle her pazartesi blogumda pazartesi gununu rahat atlatabilmemiz icin minik tavsiyelerde (ilac niyetine) bulunmaya karar verdim. 

Ilk Pazartesi Sendromu Tedavisi basliyor:
  • Bir kahvekolik olarak pazartesilerinin kahvesiz atlatilamayacagini dusunuyorum. Kahve sart! ama kahvenin yanisira uzerinde `kahveye ihtiyacim var` yazan bir tshirt giyerek cevrenizdekilere mesaj vermeye ne dersiniz? Ben markalidansa mesajli tshirtleri tercih ediyorum. Thsirtun uzerinde yazanlar bizimle ilgili bircok gercegi gozler onune serebiliyor. Bence boyle bir thshirt hepimizin dolabinda olmali;)

  • Giydiklerimiz kadar yediklerimizin de ruh halimizi etkiledigini dusunecek olursak, kalori hesabini birakip pazartesi sekerli bisiler yemeye ne dersiniz? Illa ki yukaridaki fotograftaki kadar kremasi bol cupcake yemek sart degil. Yulafli uzumlu kurabiye de olabilir. Bence bir sakincasi yok;)

  • Hafta nasil baslarsa oyle devam eder. O zaman renkli baslasin. En parlak ojenizi surun bugun! Mac`in 2011 bahar koleksiyonundaki renkler muhtesem, benim favorim `ele avuca sigmaz nane` rengi (mischievous mint)...


Renkli haftalar!!!

No comments: