CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

16.5.11

Pazartesi Sendromu Tedavisi (2)

Pazartesi Sendromunu atlatmak zor biliyorum. Ama asla imkansiz degil. Bugunun yorgunlugundan kurtulmak icin aksam evde kendinize bol kopuklu bir banyo hazirlamaya ne dersiniz? Hemen simdi aksam olup, eve gittiginizde sizi bekleyen banyo keyfini dusunmeye baslayin ki bugun daha kolay gecsin:)

Ben banyoda vanilya veya meyve kokularini seviyorum. Sizin icin suda eriyen renkli banyo toplarindan sectim.

Eger siz de benim gibi Paris`in unlu cafesi Laduree`nin macaronlarina bayilanlardansaniz, Laduree`den esinlenip yapilmis bu mumlari da cok seveceksiniz.


Evde spa keyfine telefonlarinizi kapatarak baslamanizi tavsiye ederim. Banyodayken Facebook/Twitterdan status durumunuzu guncellemek de yasak! Amac kendinizle basbasa kalip pazartesi sendromundan kurtulmak unutmayin:) Banyo kopukleri, mumlar ve en sevdiginiz dergilerle basbasa kalmak size cok iyi gelecek...



1 comment:

Aylin at Lila Moonlight said...

Bu tam benlik : ) Laduree, makaronlar, mumlar, pembe kuvet : )