CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

18.5.11

Mistik Takılar

Tatillerde en sevdigim seylerden biri gittigim yerlerde takı alisverisi yapmaktır. Tatildeyken gorup begendigim takıları kullanmak en az tatil fotograflarina bakmak kadar eglencelidir. Boylece eve dondugumde de tatil anilari benimle geri gelmis olur:)

Gecen hafta Budva`ya gittigimde de tatil rituelim degismedi ve eve cici cici takılarla geldim. Budva, Karadag`in (Montenegro) surlar icinde gizli kalmıs kucuk bir sahil kasabası. Budva tahta panjurlu tas evleri ve daracık sokaklarında karsıma cıkan butikleri ve tasarım magazaları ile bana cok sevdigim Positano`yu hatırlattı. Henuz tatil planı yapmadıysanız, Italya kadar turist akınına ugramamıs olan Budva`yı da bir dusunun derim.

Budva ile ilgili ilk fırsatta uzun bir gezi yazısı yazacagım, ama once icine girince hic ayrılmak istemedigim minik tasarım magazasını yazmak istedim.

Budva`nın icice gecmis dar sokaklarında yurumenin buyusune kapılmisken karsima cikti MISTIKA.

www.gonchagoncha.blogspot.com



www.gonchagoncha.blogspot.com
www.gonchagoncha.blogspot.com

Mistik anlamına gelen MISTIKA`nın pencere seklinde tasarlanmıs minik vitrinleri cok hosuma gitti. Minyatur sokak ve ev seklinde tasarlanmıs vitrinler masalımsı bir dunyaya ait takıları sergiliyordu sanki...




















www.gonchagoncha.blogspot.com


MISTIKA`nın icine girince beni cok sevdigim minik melek heykelleri ve rengarenk tasarlanmıs takılar karsıladı.

www.gonchagoncha.blogspot.com
www.gonchagoncha.blogspot.com



www.gonchagoncha.blogspot.com



















Secim yapmak zor olsa da ben tercihimi porselen bir tabak icerisinde sergilenen vintage broslardan yana kullandim. Duz renk tshirt ve elbiselere ayrı bir hava katacagını dusunerek hemen kendime ufak bir tatil anısı aldım:)


No comments: