CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

17.5.11

Salılar Sallanmasın! Listesi (3)

Hepimizin zaman zaman ertelediği, bir türlü fırsat yaratıp başlayamadığı şeyler olmuştur. Uzun bir aradan sonra diyete veya spora tekrar başlamayı hep önümüzdeki pazartesi gününe bırakmamız gibi `Salı Sallanır` diyerek bir sonraki haftaya itelediğimiz ama sonra da unutup asla geri dönmediğiz şeylerden bahsediyorum. 

Haftasonu geldiğinde `aaa bu hafta ne kadar çabuk geçti, yine hiçbir şey yapamadım` dememek icin, bundan böyle her salı hem kendim (evet ben de iflah olmaz bir üşengecim: klübe hoşgeldiniz), hem de sizler icin bir liste hazırlamaya karar verdim. Listenin amacı henüz yeni başlayan haftayı verimli geçirmemiz için küçük minik tavsiyelerde bulunmak…

Çünkü ben artık `Salılar Sallanmasın!` istiyorum;)

Ne alsak?

Hepimizin asla kullanmam diyerek mesafeli yaklastigi renkler olmustur. Benim icin de `turuncu` oyle bir renkti. Ama gunesi ozledigimiz son gunlerde heryerde karsima cikmaya baslayinca `turuncu` rengi simdiden icimi isitmaya basladi. Bu hafta `turuncu` rengi ile ufak bir baris anlasmasi yapmaya karar verdim. Yaz icin `turuncu` olan ne alabilirim diye dusunurken karsima bunlar cikti:)

Henuz kendimi turuncu bir elbise icinde hayal edemedigim icin ufak adimlar atmaya karar verdim. Sanirim `turuncu` alisverisime oje veya saat, yuzuk gibi kucuk aksesuarlarla baslayacagim. Benim favorim soldaki kesilmis portakal seklindeki komik kupeler. Simdiden plajda kulagimda bu kupelerle turuncu sezlongda guneslendigimi dusunuyorum. Hayali bile cok guzel...

Uzun zamandir küs oldugunuz bir renkle bu yaz barismaya ne dersiniz?


turuncu
www.gonchagoncha.blogspot.com

turuncu by gonchagoncha featuring a bikini swimwear
Bikini swimwear
nelly.com

Sterling silver earring
15 GBP - hannahzakari.co.uk

Freelook watch
$150 - endless.com

Amrita Singh daisy ring
$75 - amritasingh.com

ASOS straw hat
25 GBP - asos.com

Maui Orange Fabric Deckchair Sling
10 GBP - habitat.co.uk



Ne Kullansak?

Butun kis D vitamininden uzak, soguk ve ruzgar gibi etmenler tarafindan yipranan cildimizi yaza hazirlamaya ne dersiniz? Saatlerce cilt bakimi yapmaya, yuzumde maskelerle durmaya usenen biri olarak pratik ve eglenceli buldugum bir maskeyi sizinle paylasmak istiyorum. 

Montagne Jeunesse markasinin beyaz cikolatali maskesi daha ilk denememde favorilerim arasina girmeyi basardi. Cildi derinlemesine temizlemekle kalmayip, icindeki jojoba sayesinde ayrica cildi yumusacik yapan bu maske denemeye deger. Tek sorun: bastan cikarici cikolata kokusu. Ben yuzumdeki maskeyi yememek icin kendimi zor tuttum:)

www.gonchagoncha.blogspot.com


Montagne Jeunesse urunlerini hemen hemen her eczane ve parfumeride bulmak mumkun. Tek kullanimlik paketlerde satilmasi benim gibi degisik renk ve kokularda maskeler denemek isteyenler icin cok pratik ve hesapli oluyor. Ben haftaya da cilekli sufle maskesini denemeyi dusunuyorum:)

No comments: