CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

19.3.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi

Another Blue Monday ???
But this one is different because flowers are already blossoming
while birds are twittering...
Finally Spring is in the air !

This week lets celebrate Monday Morning welcoming the arrival of the Spring.
Put on your blossom dress today.
Before leaving the house make the last touch with a floral perfume.
Cover your iphone with spring designs as well ;)

Do not forget to fill both your home and offıce with the fresh flower bouquets !
Smelling the Spring will ease this weeks Monday Syndrome :)
Have a Cupcake sweet Monday !!!

     *        *        *

Yine yeniden bir Pazartesi günü !!!
Ama bu seferki farklı çünkü çiçekler açmaya kuşlar cıvıldamaya başladı bile...
Sonunda uzun zamandır beklediğimiz bahar geldi !

Hadi gelin bu hafta PazartesiSendromunu baharın gelişini kutlayarak tedavi edelim.
Hemen en çiçekli elbisenizi giyin.
Evden çıkmadan taze bahar çiçekleri kokan parfümünüzü sıkın.
Hatta iphoneunuzu da bahara uygun kaplayın ;)

Ve hem ofisinizi hem de evinizi en taze bahar çiçekleriyle doldurmayı unutmayın !
Baharı koklamak Pazartesi Sendromunuzu hafifletecektir :)
Cupcake tadında bir Pazartesi diliyorum !!!
 

spring blossom
Cupcake Hayatlar

D G silk dress
€449 - jades24.com

Spring Waltz Bouquet
gifttree.com

Fragrance
fragrantica.com



6 comments:

LILA MOONLIGHT said...

O cicekler tam benlik Goncacim : ) Bugun burada bahar yagmurlari var, bardaktan bosanircasina yagiyor, dinsin yuruyuse cikmak istiyorum, yagmurdan islanmis topragin kokusunu almaya : ) Cok cicek desenli kiyafetlere gozum alisamadi ama dekorasyonda seviyorum : ) Sana bir mini mim yolladim, bir yenisi de bu aksamki postta : )

KOVA KADINIYIM BEN said...

ama benım cıceklı hıc elbısem yok ki :(

Avalon said...

Bir buket çiçek insanda sendrom falan bırakmaz, doğru dedin Cupcake Gonca :)

Anonymous said...

oh that dress, i love it

j.d. said...

Yaptığın kolaja bakarak mutlu olabilir ki insan :)

lulu's life said...

Cicekler o kadar keyifli duruyor ki hemen bir cingene tezgahindan kapip masama koymak istedim :) Bagdat caddesinde harika cicekler satiyorlar mis gibi kokuyor o bolge.. Baharin gelisiyle daha da keyifli olacak cicekci tezgahlari :) Ben cicek motifini galiba kiyafetlerde biraz zor kullanacagim ama bakalim yaz bana neler yaptiracak :)) Keyifli bir hafta olsun tatlim..