CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

11.3.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi

cupcake hayatlar

Another Blue Monday ???
Sure there is a busy ahead of us with straight deadlines and long meeting.
Let`s arrange a lunch date with your best friend(s) to make a smooth transition to the coming week.
Go to one of your favorite cafes in the town and order light food.
Don`t forget to talk about fun yet serious issues such as Summer 2012 trends ;)
Have a Cupcake sweet Monday !!!

   *          *          *

Yine yeni bir Pazartesi Sendromu ile beraberiz;)
Eminim bizi uzun toplantilar ve teslim tarihi yaklasan projelerle dolu yogun bir hafta bekliyor.
Hadi gelin bu haftaya yumusak bir gecis yapmak icin en yakin arkadasiniz veya arkadaslarinizla bir ogle yemegi randevusu ayarlayin.
Sehirdeki en favori cafenize gidip hafif birseyler ismarlayin.
Yemekte neseli fakat ciddi konularda konusmayi unutmayin.
2012 Yaz Moda trendleri gibi ;)
Cupcake tadinda bir Pazartesi diliyorum !!!

  


best friends
Cupcake Hayatlar

Sterling silver jewelry
$20 - macys.com

3 comments:

lulu's life said...

:)) iste benim Pazartesi tedavim :) Tesekkurler tatlim gerci benim yemek yeme sansim olmaz ama olsun ogle vakti uzuuun bir telefon gorusmesi yapabilirim mesela ! :)) Iyi haftalar hepimize..

Wear A Smile! said...

ben de lulu gibi telefon konuşması sıkıştırabildim best friend ile :)
teşekkürler bu güzel post için tatlım <3

LILA MOONLIGHT said...

Goncacim, halen yogunsun sanirim, postlarin azligindan gordugum kadariyla. Ayni sehirde olsaydik da bir yemek kacamagi, yada is cikisi aperitivo kacamagi yapsaydik cidden : )