CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

5.3.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi

Time is of the essence.
If you are working on a project which requires coordinating with people at different time zones, your Mondays can be more hectic.
Planning meetings outside normal work hours, checking urgent emails in the middle of the night, trying to keep up with deadlines can make you sleepless...
In order to survive such Monday Blues, I suggest you to use an eye mask when you find a chance to sleep;)
Nowadays, I prefer an eye mask with a clear message on it: Wake me for Coffee!
And if you wanna pamper yourself, go for the `Dita for Moschino` eye mask.
Have a Cupcake sweet Monday!!!

    *       *       *

Ne derler bilirsiniz vakit nakittir!
Hele de farklı saat dilimleri arasında koordine edilmesi gereken bir işiniz varsa,
Pazartesileriniz daha da zorlu geçer.
Normal iş saatleri dışında toplantılar planlamak, gecenin bir yarısı gelen emaillere yanıt yazmak, proje teslim tarihlerine sadık kalmaya çalışmak sizi uykusuz bırakır...
Bu gibi durumlarda Pazartesi Sendromu tedavisi için önerim uyumak için fırsat bulduğunuzda uyku maskesi kullanmanız:)
Ben son günlerde üzerinde mesaj olanları tercih ediyorum: Beni Kahve için Uyandır!
Eğer kendinizi birazcık şımartmak istiyorsanız Dita"nın Moschino"ya özel tasarımına ne dersiniz?
Cupcake tadında bir Pazartesi diliyorum!!!


eye masks
Cupcake Hayatlar




6 comments:

Anonymous said...

super cute

Duygu Senyurek said...

Sana da cupcake muckss

lulu's life said...

cok sirinler.. sanirim benim pek kullanamayacagim bir aksesuar ama yine de cok sekerler.. Ben alirsam alnimda tutabilirimmmm ancak hihih :)) Iyi haftalar Gonca'cimmm !

LILA MOONLIGHT said...

Cok tatlilar cidden. Ben birtek ucakta kullanabiliyorum bu maskeleri o da evde unutmadiysam. thinking olan bazen bana uyuyor, gozlerimi dinlendirirken, bol bol dusunuyorum : ))) Iyi pazartesiler canim. Varmi Istanbul plani bu hafta?

Seda Maç said...

sanada sedromsuz pazartesiler canım =)

Unknown said...

Uyku gözlüksüz uyuyamıyorum ben çok cupcake bir alışkanlık :)