CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

2.4.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi

Despite the spring`s courier April arrived, the weather today is both rainy and gloomy.
This makes Monday Syndrome bitter and strong.
Those are the times that I need strong Turkish coffee !!!
I just made myself dark roast Turkish Coffee with no sugar.
I  usually make it for 2 person, and drink all of it myself in a bigger mug.
This is my usual recipe to handle Blue Monday :)
How do you prefer your Turkish Coffee?
If you are not coffee addict, I suggest you starting with cinnamon flavored Turkish coffee.
Its heavenly smell will help you to forget about the Monday stress.
Have a Cupcake sweet Monday !!!


       *        *        *

Baharın habercisi Nisan ayı gelmesine rağmen
bugün hava hem yağmurlu hem de karanlık.
Bu Pazartesi Sendromunu daha da güçlü kılıyor.
Böyle günlerde ihtiyacım olan tek şey koyu ve bol köpüklü bir Türk kahvesi !!!
Az önce kendime koyu kavrulmuş şekersiz Türk kahvesi hazırladım.
2 kişilik hazırlayıp kocaman bir kupada hepsini ben içiyorum.
Pazartesi Sendromuna kafa tutma reçetem bu :)
Siz Türk kahvenizi nasıl seviyorsunuz ?
Eğer kahve tutkunu değilseniz tarçınlı Türk kahvesini mutlaka denemelisiniz.
Muhteşem kokusu Pazartesi Sendromunu bir parça da olsa size unutturacaktır.
Cupcake tadında bir Pazartesi diliyorum !!!



turkish coffee
Cupcake Hayatlar

4 comments:

the creation of beauty is art. said...

That looks fantastic!
the-creationofbeauty.blogspot.com

Rainbow Gatherer said...

bende cok seviyorum türk kahvesi ve en çok damla sakızlısını =9 selamlık markayı denemedim hiç ama deneyeceğim sanırım d&r ve macro center larda da vardı.

Modagrafya said...

Ay yıldızlı kahve photoshop değil, dimi? Nasıl yaptılar ya.

KOVA KADINIYIM BEN said...

ay yıldız proho sjop olmayabılır oyle kalıp ya da kahvelerın uzerıne desen sekıl cıkarma gibi bir hobi var
her ne kdr ısmını bılmyeıp ben anlatamasamda
damla sakızlıyı da sevrım ben