CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

29.4.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi


When the sun is shining, we usually feel Monday Blues less.
At least, now we do have a chance to eat our lunch outdoors. Don`t we???
So, this week choose a hat and purse in Spring Colors to overcome Monday Syndrome.
And enjoy the sun during your lunch / coffee break ;)
Have a Cupcake sweet Monday !!!

     *               *              *

Gunes parildadikca, Pazartesi Sendromunu daha az hissetmek mumkun.
En azindan, ogle yemegi icin acik havaya cikma sansimiz var. Degil mi???
O zaman, bu hafta Pazartesi Sendromunu atlatmak icin baharin canli renklerinde bir sapka ve canta secin.
Ve ogle yemeginde / kahve molasinda gunesin tadini cikarin ;)
Cupcake tadinda bir Pazartesi diliyorum !!!


hats purses
Cupcake Hayatlar



Orla Kiely clutch handbag
$450 - orlakiely.com

Miu miu handbag
$1,350 - miumiu.com

Roberto Cavalli clutch handbag
$4,585 - net-a-porter.com

Miss Selfridge paper hat
$38 - missselfridge.com

Noel Stewart trilby hat
$385 - barneys.com

H M wide brim straw hat
£9.99 - hm.com

Neon hat
£90 - austique.co.uk

6 comments:

MadamB Fashion said...

Bu yaz şapkayı sevmekten çok kullamaya geçmek istiyorum artık :) Özendim şuanda :)
madambfashion.blogspot.com

LILA MOONLIGHT said...

Goncacim, cumartesi gunu burasi tam yazdi, costu hava birden, ama simdi yagmur geldi tekrar. Sapka sevgimi biliyorsun, yazin yine hasir sapkalarimi bolca kullanicam : ) Turkuaz ve sari cantalar cok guzel de fiyatlari da guzel olsa ya sunlarin : )

Lulu's life said...

Ahhh ne yazikki ben oglen yemegine disari cikamayanlardanim... :(( ne fena ! ama arada address istanbul'a kaciyorum o zaman o is gunu bana muhtesem geciyor.. Keske sansim olsa ve gunu boyle tatli bir keyifle bolebilsem.. :( Neyse yarin eger tatil olursak Ask'la keyifli bir planimiz var.. O zaman sapkami takip keyfe kacacagim ;) Gelelim tercihlerime; ben mint yoksa turkuaz mi ? cantayi istiyorum ama onun sapkasi yerine sari sapkayi alsam ? biraz da indirim rica ediyorum lakin butcemi astim :))) 1735 Euro kadar :D opuyorum tatlim, iyi haftalar !

KOVA KADINIYIM BEN said...

o cantaların hepsini istiyorum ben goncaaaaaaaaaaa

ozgecee said...

bu renkleri gördükçe karar werebilmek mümkün mü yaa birini desem diğerinde aklım kalıoo ondan heepsi hepsiiii :))
bloguma da bekleriiim :)
http://ozgecee.blogspot.com/

Kuzununannesi said...

cantaların hepsı keske benım osa bayıldım cunkuuuuuuuuuuuuu