CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

16.4.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi




monday surprise
Cupcake Hayatlar

Surprise Girl Invitations
$135 - invitationbox.com

Pink Ballon Bead
$45 - swarovski.com









After a long business trip, Mondays are more intense.
You have to take off your luggage, return missing calls and write the minutes of the business trip.
Just to make Monday Syndrome less, I suggest you to make a surprise for the loved ones.
As the suprised person be happy, you also share his/her joy and become happier :)
While waiting for my connecting flight, I bought a surprise cake to my hubby!
Sacher Torte from Vienna -one of his favorite sweets- :)

       *       *       *

Uzun bir iş seyahatinden sonra Pazartesileri daha da zor oluyor.
Boşaltmanız gereken bir bavul cevaplanması gereken cevapsız çağrılar ve hazırlanmayı bekleyen toplantı sonuç raporları...
Pazartesi Sendromunu biraz olsun hafifletmek için sevdiklerinize sürpriz yapmaya ne dersiniz ?
Onların yüzündeki mutluluğu görmek sizi de mutlu edecektir!
Ben uçağımı beklerken  Viyanadan Sevgilime en sevdiği tatlıdan aldım.
Sacher Torte :)






I wish you a Cupcake Monday full with surprises !!!

Sürprizlerle dolu Cupcake tadında bir Pazartesi diliyorum !!!


1 comment:

lulu's life said...

ben bu haftaya kotu bir surprizle basladim ama umarim haftanin kalani harika gecer ! Sevgiliye bu tatli otesi surprizini cok sevdimmmm zaten twitter'dan da yazmistim sana.. afiyet olsun ve tadiniz hic bozulmasin canim Gonca'cimmm