CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

28.6.11

Salılar Sallanmasın Listesi

Kusura bakmayin bu hafta Pazartesi Sendromu tedavisi postu yazamadim.

Taaa Las Vegas`lardan kalkip gelip motorla Avrupa turuna cikmis cilgin ve asik arkadaslarimiz (Jennifer & Safak) bizi ziyarete gelince son birkac gun dolu dolu gecti;) Bir baktim ki ben Pazartesi Sendromunu hissedemeden Salı olmus bile:)

Bu hafta kisa ve oz de olsa, Salı listemizi atlamayalim.

Blogu ilk kez okuyanlar icin kucuk bir hatirlatma:

Hepimizin zaman zaman ertelediği, bir türlü fırsat yaratıp başlayamadığı şeyler olmuştur. Uzun bir aradan sonra diyete veya spora tekrar başlamayı hep önümüzdeki pazartesi gününe bırakmamız gibi `Salı Sallanır` diyerek bir sonraki haftaya itelediğimiz ama sonra da unutup asla geri dönmediğiz şeylerden bahsediyorum. Listenin amaci tembellikten surekli erteledigimiz veya usendigimiz  icin bir turlu baslayamadigimiz aktivitelerin sayisini azaltmak, yeni seyler denemek.

Çünkü ben artık `Salılar Sallanmasın!` istiyorum;)

Ne Demesek? / Ne Giysek?


Ben bu hafta `Asla, ama Asla` demediginiz bir hafta olsun istiyorum.

Yillardir kendime `asla, ama asla harem/salvar pantalonlardan giymem` dedim durdum. Ama bu yaz tatil oncesi alisveris yaparken kendimi soyunma kabininde elimde ipek harem pantalonu `bir denesem ne olur ki?`derken buldum.

Sonuc: son birkac aydir ipek harem pantalonumla ayrilmaz bir ikili olduk. Havuzda, plajda, sehirde dolasirken veya evde kanapede kivrilirken kendimi en rahat hissettigim giysi oldu.

Size de tavsiye ederim. Bu hafta `Asla, ama Asla` demeyin:)

asla asla deme
www.gonchagoncha.blogspot.com

Balmain scoop neck tank
€495 - shopmrsh.com

L Space halter top
keysswimwear.com

Baggy pants
£18 - peacocks.co.uk

Flat thong sandals
$170 - forzieri.com

Tarina Tarantino metal necklace
$240 - tarinatarantino.com




Cupcake tadinda haftalar diliyorum;)
Salılar Sallanmasın!

No comments: