CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

21.6.11

Salılar Sallanmasın Listesi

Yeni baslayan haftayi verimli gecirmemiz icin her hafta hazirladigim minik tavsiyeler listesine bu hafta da devam ediyoruz.

Blogu ilk kez okuyanlar icin kucuk bir hatirlatma:
Hepimizin zaman zaman ertelediği, bir türlü fırsat yaratıp başlayamadığı şeyler olmuştur. Uzun bir aradan sonra diyete veya spora tekrar başlamayı hep önümüzdeki pazartesi gününe bırakmamız gibi `Salı Sallanır` diyerek bir sonraki haftaya itelediğimiz ama sonra da unutup asla geri dönmediğiz şeylerden bahsediyorum. Listenin amaci tembellikten surekli erteledigimiz veya usendigimiz  icin bir turlu baslayamadigimiz aktivitelerin sayisini azaltmak, yeni seyler denemek.

Çünkü ben artık `Salılar Sallanmasın!` istiyorum;)

Ne Yesek?

Kahvalti etmeyi sevmeyen biri olarak yaz sicaklarinda kahvalti yapmam daha da zorlasiyor. Neyseki karpuz gibi yaz meyveleri imdadima yetisiyor.

Yaz sabahlari, hafif kahvalti gibisi yok. Bu hafta icin onerim bu Salı bol meyveli, hafif kahvaltiya baslamaniz. 

Benim ornek kahvalti tabagim asagida: bir dilim Gauda peyniri, 1 dilim karpuz, 2 dilim ananas. Taze greyfurt suyunu da unutmayin;)


www.gonchagoncha.blogspot.com


Ne Okusak?

Tatilde Provence`in dar sokaklarinda dolasirken karsima ismi `Kucuk Prens` olan sirin bir kitapci dukkani cikti. Dayanamayip hemen fotografini cektim;)

www.gonchagoncha.blogspot.com

`Kucuk Prens`, her zaman en sevdigim basucu kitaplarindan biri olmustur. Aslinda basit bir cocuk kitabi gibi gozukse de, hayatin anlami, sevgi ve ask gibi derin konular hakkkinda yol gosterici bir kitaptir. O yuzden tekrar tekrar okunabilir.

Akliniza takilan sorular, karar veremediginiz durumlar varsa, inanin, `Kucuk Prens` aklinizdaki sorulara cevap bulmaniza yardimci olacaktir. Bazen tek ihtiyacimiz olan sey, hayata bir cocuk gozuyle bakabilmeyi hatirlamaktir. Onemli olan hayati cupcake seklinde gormek, gorebilmek...

Ben bu hafta `Kucuk Prens`i tekrar okumaya karar verdim. Bakalim `Kucuk Prens` bu kez bana neler anlatacak???


Cupcake tadinda haftalar diliyorum;)
Salılar Sallanmasın!

No comments: