CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

13.6.11

Pazartesi Sendromu Tedavisi


Yine bir pazartesi geldi..
Ozellikle de benim gibi tatilden yeni donenler icin daha zor olucak bu pazartesi.
Sizi bilmem ama ben her tatil sonrasinda uzerimdeki tatil rehavetini atmak icin yeni bir tatile ihtiyacim oldugunu dusunuyorum. Bu haftaki Pazartesi Sendromu tedavimiz baslasin o zaman;)

Bu haftaki Pazartesi Sendromu tedavisini tatilden donenler veya tatil hazirliginda olanlar icin hazirladim.

Deniz ve havuzun etkisiyle yipranan saclarimiza bakim yaparak baslayalim haftaya. Benim sac urunleri arasinda her zaman tek gectigim Kiehl`s markasinin sac rengimizi korumak icin harika bir urunu var. Kiehl`s `sunflower` urununu denemenizi tavsiye ederim.

Yazin saclarimizin bakimi kadar cildimizin korunmasi da onemli. Sadece gunesli gunlerde degil, bulutlu gunlerde bile gunes kremi surmeden disari cikmamaliyiz. Bu pazartesi gunes kreminizi ihmal etmeyin.

Hepimiz icin gunesli bir hafta olsun ki en renklisinden gunes gozuklerimizi takabilelim;)

Iyi haftalar!!!



pazartesiii
www.gonchagoncha.blogspot.com





No comments: