CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

19.7.11

Salılar Sallanmasın Listesi

Son birkaç hafta koşturmaca ile geçince benim Salılar Sallandı ve blog için Salılar Sallanmasın Listesi hazırlayamadım. Neyse ki bu hafta uzun zamandır -her Salı salladığım  için- dağınık duran takılarımı düzenleyebildim.

Eğer çok sık seyahat ediyorsanız ve katıldığınız davetlerden yorgun dönüşlerde benim gibi umursamaz oluyorsanız, kendinizi ayda bir takı düzenlerken bulabilirsiniz.

Ben yine de bu durumdan şikayetçi değilim; çünkü her seferinde uzun zamandır kullanmadığım bir parçayı yeniden keşfediyorum. Ya da takıyı aldığım günü ve yeri hatırlayıp mutlu oluyorum. Hele bir de tatilde alınan veya Sevgili`nin hediyesi ise değmeyin keyfime;) Böyle durumlarda takılarımla saatlerce sıkılmadan oynayabilirim.

Bence bu hafta siz de evde uzun zamandır dağınık duran bir köşeyi düzenleyin. Umarım benim fotoğraflar sizi motive eder. Karar size ait; ister çorap çekmecesinden başlayın ister eşarp kutularından. Yeter ki bu hafta Salılar Sallanmasın!!!

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com

www.gonchagoncha.blogspot.com




No comments: