CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

24.7.11

Kutu Kutu Pense

Normalde hayatı kocaman bir cupcake olarak gören ben, son günlerde hayatı çeşitli ve renkli kutulardan ibaret görmeye başladım. 
 
Kutu kutu pense oyunum -yani bikaç senede bir kıtalar arası ev değiştirme ritüelim- bitene kadar blogumdan bir süre uzak kalabilirim. 
 
Ama size söz veriyorum; dönüşte yeni bir şehirden yine cupcake tadında -kreması bol- yazılar yazmaya devam edeceğim. Hem de Cupcake Sözü;) 
 
Ben kutuları açana kadar Cupcake tadında kalın!!!

kutu ktu pense
www.gonchagoncha.blogspot.com

Pack-yderm Decorative Tape
$8.99 - modcloth.com

moving boxes.
1clicktraders.com

1 comment:

Aylin at Lila Moonlight said...

Cok heyecanli, hadi bakalim kolay tasinmalar sana. Yeni sehrinden yeni postlarini dort goz bekliyorum, bakarsin yeni sehrinde daha cok gorusebiliriz : )