CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

29.4.11

Peri Masallarına Inanmayanlara;)

Aramizda peri masallarina inanmayanlarin da olabilecegini dusunuyorum. Ayrica medyanin romantizm cigliklarindan bunalmis olma ihtimalimizi de dusunerek ufak bir alisveris rehberi hazirladim.


Kaynak: TheTrendBoutique


Royal Pain Sweatshirt

Turkceye `kraliyet karin agrisi` diye cevirmenin uygun olacagini dusundugum gecemavisi tonlarindaki bu sweatshirti TheTrendBoutique `den 112$`a ismarlayabilirsiniz. 






Kaynak: TheTrendBoutique
Drama Queen Tshirt
Eger uzerinde Dramalar Kralicesi yazan siyah tshirti begendiyseniz,
TheTrendBoutique adresinden 89$a siparis verebilirsiniz.
Eger siz de donemsel olarak sinir topuna donenlerdenseniz, bu thshirti giyerek sevdiklerinize uyari alarmi verebilirsiniz.
Bu tshirtin uzun vadede iyi bir yatirim olacagini dusunuyorum;)



Kaynak: Cafe Press
Belki de romantizmden henuz bunalmadiniz, fakat prensesi biraz kiskaniyorsunuz. Hatta prensesin yerinde ben olmaliydim diyorsaniz; iste tam size gore bir yastik;)
Sadece 15 Sterline uzerinde `Ben Olmaliydim` yazili bu sirin yastiga sahip olabilirsiniz. Internet siparisi icin adres: Cafe Press


Kaynak: findmeagift.com
Eger cevrenizde kraliyet dugunu nedeniyle depresyona girmis, bunalmis bir arkadasiniz varsa moralini duzeltmek icin ona uzerinde `sakin ol, hala Harry ile evlenme sansin var` yazili bardak altliklarindan alabilirsiniz:) (Adres: find me a gift)

No comments: