CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

30.4.11

Kizlarla 5 cayi!

Kiz kiza bulusup cay icip dedikodu yapmayi, modadan konusmayi hangimiz sevmeyiz? Gunesin yuzunu bir gosterip bir sakladigi su gunlerde 5 cayi randevulari icin ne giyecegimize karar vermek daha da zor oluyor.

Bir fikir vermek acisindan dolabimi acip sizi bir alternatif sunmak istedim. Siz kendi dolabinizdaki uygun parcalarla degisik kombinasyonlar yaratabilirsiniz.

Ben genelde siyah-beyaz tonlarinda klasik parcalar tercih ediyorum. Beyaz/krem tonlarinda firfirli bir bluzla, siyah dar bir pantalon sectim. Son gunlerde havalarin durumu degisken oldugu icin uzerine cok sevdigim siyah pelerinimi aldim. Siz gideceginiz mekana uygun olarak deri/kot bir mont da dusunebilirsiniz. Kiyafet sade parcalardan olustugu icin aksesuarlar onem kazaniyor. Bu nedenle gosterisli bir kolye ve klasik bir canta kullanmanizi tavsiye ederim.

Eglenceli bir 5 cayi olacagina eminim. Kizlara cok selamlar;)





evening tea with the girls
http://gonchagoncha.blogspot.com/
Lace tank top
15 GBP - republic.co.uk

Local Celebrity military coat
$199 - calypsostbarth.com

Lanvin black pants
293 GBP - farfetch.com

Blowfish shoes
$41 - shopruche.com

Burberry tote
$595 - burberry.com

Primadina onyx earring
$175 - maxandchloe.com

Marni 22-karat gold-dipped flower necklace
255 GBP - fashionbeans.com

Sugar cubes
smg.photobucket.com

No comments: