CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

18.6.12

Celebrating Blue Monday * Pazartesi Sendromu Tedavisi

Whenever I forget to drink water on Mondays, I feel Monday Syndrome more than ever.
Does that happen to you as well?
In the midst of summer, I suggest you to drink more water and get hydrated to overcome Monday Blues.
If you cannot drink water a lot, try to add some flavors such as lemon, lime or mint leaves into your glass !
Now, I am off to peel a lemon ;)
Have a Cupcake sweet Monday !!!

                            *            *            *

Ne zaman su icmeyi unutsam, Pazartesi Sendromunu daha fazla hissediyorum.
Size de aynisi oluyor mu?
Yazin ortasinda, Pazartesi Sendromuna karsi koyabilmek icin size de bol bol su icmenizi oneriyorum.
Eger cok su icemiyorsaniz, su bardaginizin icine limon dilimleri veya nane yapraklari gibi degisik tatlar eklemeyi deneyebilirsiniz !!!
Simdi, ben izninizle limon dilimlemeye gidiyorum ;)
Cupcake tadinda bir Pazartesi diliyorum !!!



drink more water
Cupcake Hayatlar

Pil Bredahl 360º Water Jug
$40 - momastore.org

evian water
luxist.com

6 comments:

Grace Happy said...

suan karsımda bır bucuk lıtre bana bakıor ben ona sırtımı cevırıyrm

LILA MOONLIGHT said...

Goncacim, ben de sicaklarin bastirmasiyla ister istemez cok daha fazla su iciyorum bu aralar, ama boyle hos gorunumlu sunumlar yapmaya vaktim yok bu aralar : (

MadamB Fashion said...

:) Bende yanıma su şişesi almayınca hep uutuyorum.
madambfashion.blogspot.com
Bende bloguma beklerim. :)

minikkus said...

su içelim içirelim demiş atalarımız:P
evianı görünce aklıma paris maceralarımız ve bu suyu her görüşümde elvan sanışım geliyo:))
sendrom tedavine saglık tatlım :)

Lulu's life said...

Gonca'cimmm geldim sonunda ozledigim bloguna.. Su icmek benim icin de cok onemli.. Surekli begendigim surahileri alan bi tipim ev ofis doldu tasti artik :)) ama su sagliktir oyle degil mi ? :) Bu arada ben salatalik ve limon dilimleri yaparim yaz aylarinda misafirlerime ve cok fresh olur.. tavsiye ederim ;)

Kuzununannesi said...

ISTE BU COK DOĞRU TESBIT..HEMEN SU ICMEYE GIDIYORUM