CUPCAKE HAYATLAR

CUPCAKE HAYATLAR

26.1.12

Happy Birthday to My Hubby

It was my hubby`s birthday yesterday.
Happy birthday to my hubby !!!
I wanted to surprise him with a birthday cake about our travels.
Miss Berna from the Cake Shop Ankara designed the cake. Thanks a lot to her.
After corresponding on the phone, Miss Berna suggested to design a luggage cake.
She decorated the cake with our passports and the symbols from our favorite cities.
And she did not forget to design a mini-Cupcake for me ;)
Both my hubby and I loved the cake.
Hope you will like it, too.

    *             *             *
Dün Sevgili`nin doğumgünüydü.
İyi ki doğdun Sevgili !!!
Sevgiliye yaptığımız gezilerle ilgili bir doğumgünü pastasıyla sürpriz yapmak istedim.
Cake Shop Ankaradan, Sevgili Berna hanım pastayı tasarladı. Berna hanıma çok teşekkür ediyorum.
Telefon görüșmemizde, Berna hanım bavul șeklinde bir pasta hazırlamayı önerdi.
Ve pastanın üzerini pasaportlarımız ve gezdiğimiz șehirlerin sembolleriyle süsledi.
Benim için de pastanın üzerine minik bir Cupcake tasarladı ;)
Sevgili ve ben pastayı çok sevdik.
Umarım, siz de beğenirsiniz.
























Have a Cupcake sweet day !!!
Cupcake tadında bir gün diliyorum !!!

9 comments:

minikkus said...

iyiki de doğmuş o zaman cupcake sevgilin:)
kuzum ne güzel yerlere gitmiş, gezmiş eğlenmişsinizdir, eminim..
ve o pasta neden okadar güzel ve eglenceli onu söylermisin bana lütfen *,* hatta cevap verirken mümkünse bi dilim pastanın da bana eşlik etmesini istiyorum:)

lulu's life said...

Harika bir pasta ! Alpcan'in 1. yas pasasi da boyle pasaportlu, biletliydi hatirliyor musun ? galiba sizin bir bebeginiz olsa onunda Alpcan'dan farki olmaz..

Sevgili'ye tekrar mutlu mutlu yaslar ve ask dolu bir yeni yas diliyorum.. Hic bozulmasin bu guzel huzurunuz canim Gonca'cim :)

Unknown said...

it's so cute!!!

Gardrop Kedisi said...

Pastaya bayıldım, çok tatlı! Sevgili'yle mutlu mesut nice doğum günü kutlamaları dilerim (:

Grace Happy said...

ıyıkı dogmus ozaman nıce mutlu guzewl gunler dılerız

Kiymet said...

iyiki dogmus :)
pastayi cok cok sevdim, cok sevimli cok guzel olmus :D

Anonymous said...

oh thats just too cute, happy birthday to your husband

the creation of beauty is art. said...

Oh my goodness, that is so so cute!
the-creationofbeauty.blogspot.com

sevda s. said...

İyi ki doğmuş, iyi ki Sevgili'n olmuş o zaman :)
Pasta şahane yaaaaa, kesmeye kıyamaz insan :)